Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Koszystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.
Zamknij
GG Nasze Allegro
Logowanie Rejestracja
Schowek Koszyk

Regulamin

Rregulamin sklepu

SŁOWNICZEK

§ 1. Składanie i realizacja zamówień

§ 2. Ceny towarów

§ 3. Modyfikacja składanych zamówień

§ 4. Formy płatności

§ 5. Czas realizacji zamówienia

§ 6. Reklamacje

§ 7. Prawo odstąpienia od umowy

§ 8. Dane osobowe

§ 9. Karta stałego klienta

§ 10. Postanowienia końcowe 

 


 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ARSENAL.PL

 

Sklep internetowy arsenal.pl, funkcjonujący pod adresem www.arsenal.pl prowadzony jest przez:

 

Firma księgarska Arsenał Jakub Marciniak
ul. Stary Rynek 58
61-772 Poznań
Nip: 778-102-29-96

Regon: 630348706
Nr wpisu EDG: 19641/95/S
Rachunek bankowy: Bank BZWBK: 42 1090 1476 0000 0001 1871 7739

 

Kontakt:
mail: sklep@arsenal.pl
Tel: 695 057 525
skype: arsenalsklep
gg:10782411

 

Kontakt do naszych księgarni stacjonarnych wraz z informacją o godzinach otwarcia.
 

 

 

 

SŁOWNICZEK

 

Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady sprzedaży towarów oferowanych przez sklep internetowy arsenal.pl;

 

Sklep – sklep internetowy arsenal.pl, sprzedający za pośrednictwem Internetu towary znajdujące się w jego ofercie oraz prowadzący działalność pod adresem internetowym: www.arsenal.pl;

 

Oferta – towary umieszczone na stronie internetowe www.arsenal.pl i oznaczone jako dostępne;

 

Klient – każda osoba fizyczna, prawna lub inna jednostka nieposiadająca osobowości prawnej dokonująca zakupów w Sklepie;

 

Koszyk – element funkcjonalny Sklepu, który umożliwia Klientowi dokonanie zakupów za pośrednictwem strony internetowej www.arsenal.pl;

 

Konto klienta – konto, które każdy Klient może założyć w Sklepie, dzięki któremu posiada dostęp do własnego panelu Klienta;

 

Panel Klienta – element funkcjonalny Sklepu, stanowiący bazę danych Klienta oraz zawierający historię jego aktywności w Sklepie;

 

Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

 

Czas przygotowania zamówienia – czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże do wysyłki za pośrednictwem wybranej przez Klienta firmy;

 

Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Sklep dostarczy towar Klientowi;

 

Cena rynkowa – sugerowana przez wydawcę lub dostawcę cena sprzedaży produktu na rynku, głównie detalicznym. Pokazujemy ją jako cenę przekreśloną i od tej ceny obliczamy wszelkie zniżki i rabaty;

 

Płatność on-line – płatność wykonywana przez Klienta przy pomocy dostępnych w Sklepie form płatności elektronicznych. Płatności online obsługuje firma Przelewy24;

 

Urządzenie Elektroniczne – urządzenie przeznaczone do pobierania i odczytu Plików (np. komputer osobisty, tablet, smartphone), pozwalające na obsługę formatów ePub i mobi.

 

 

 

§ 1.
Składanie i realizacja zamówień


1. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, są zaproszeniem do zawarcia umowy. Klient składając zamówienie za pomocą środków dostępnych na internetowych stronach Sklepu, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu i Regulaminie.  

2. Klient, zamierzający nabyć towar inny niż Pliki, może  składać zamówienia w trzech trybach:

 

1) za pośrednictwem strony internetowej www.arsenal.pl,  24  godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia,

 

a) po zarejestrowaniu się - w przypadku nowego Klienta, lub zalogowaniu - w przypadku Klienta, który ma już konto Klienta w Sklepie,

 

b) bez zalogowania (szybkie zakupy);

 

2) e-mailowo – przesyłając e-maila na adres sklep@arsenal.pl, 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia, podając w ww. wiadomości następujące informacje: zamawiany towar/y wraz z EAN-em danej pozycji, ilość zamawiana, dane niezbędne do realizacji zamówienia: imię, nazwisko lub firma, adres, numer telefonu, wybrany sposób wysyłki towaru, sposób płatności; w przypadku składania zamówienia przez klienta niebędącego osobą fizyczną – osoba do kontaktu;

 

3) telefonicznie – dzwoniąc pod numer: 695 057 525, w dni robocze w godzinach 9-17, podając przez telefon wszystkie niezbędne dane potrzebne do realizacji zamówienia – wymienione w punkcie 2 niniejszego ustępu. Koszt połączenia telefonicznego wg. stawek operatora.
 

3. Klient, składając zamówienie przez stronę www, chcący nabyć towar, wybiera dany towar za pomocą kliknięcia w ikonę „Do koszyka”, a następnie w swoim Koszyku dokonuje wyboru sposobu dostawy i formy płatności.
 

4. W trakcie składania zamówienia przez stronę www, Klient przechodzi przez wskazane etapy:

 

1) wybiera zamawiane towary;
 

2) wprowadza kod rabatowy jeśli posiada
 

3) wskazuje sposób dostawy i płatności
 

4) Dane do wysyłki
 

5. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i rozpoczęcie realizacji zamówienia odbywa się według następujących zasad:

 

1) Klient zarejestrowany, dokonujący zakupów może wybrać sposób płatności za przesyłkę, tj. opcję przedpłaty lub pobrania. W zależności od dokonanego wyboru, realizacja zamówienia będzie wyglądał następująco;

 

a) Przy przedpłacie (płatność przed wysyłką) sklep będzie czekał z realizacją zamówienia do czasu pojawiania się na koncie wskazanej w zamówieniu kwoty. Jeśli , wskazana w zamówieniu kwota wpłynie na konto sklep rozpoczyna realizację zamówienia, czyli przygotowanie towaru do dostarczenia klientowi. Klient będzie na bieżąco informowany o statusie zamówienia.

 

b) Przy pobraniu (płatności przy odbiorze np. w księgarni , u kuriera, lub pracownika poczty) sklep rozpoczyna realizację zamówienia natychmiast. Klient będzie na bieżąco informowany o statusie zamówienia. Opłaty za zamówienie wraz z kosztem przesyłki dokonuje przy odbiorze książek.

 

2) Klient niezarejestrowany, może dokonać zakupów tylko po uprzednim zarejestrowaniu w sklepie. Po dokonaniu rejestracji na wskazany adres mailowy wpłynie wiadomość z prośbą o kliknięcie w link w celu aktywacji konta w sklepie.
 

3) zamówienia złożone telefonicznie lub e-mailowo odbywają się w ustalony z Klientem sposób. 
 

6. Do każdego zrealizowanego zamówienia jest wystawiana faktura lub paragon, która zostanie przekazana Klientowi razem z zamówionym towarem pod wskazany przez Klienta adres dostawy. Klient, chcący otrzymać np. dwie faktury na konkretne pozycje lub każdą na inne dane Kupującego winien złożyć odpowiednio dwa oddzielne zamówienia.

7. Jeżeli Sklep nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że zamówiony towar nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 30 (trzydziestu) dni od zawarcia umowy, zawiadomi o tym Klienta e-mailowo lub telefonicznie i zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną, jeśli zamówienie zostało uprzednio przez niego opłacone.

8. Sklep  nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie towarów wynikające z błędnie podanych przez Klienta danych lub niepoprawnego adresu dostawy.

9. Liczba sprzedawanych towarów objętych promocją lub podlegających wyprzedaży jest ograniczona. Realizacja zamówień na te towary odbywa się w kolejności, w jakiej zostały one skutecznie zamówione przez Klientów, aż do wyczerpania ich zapasów.

 

 

 

§ 2.
Ceny towarów


1. Ceny towarów oferowanych do sprzedaży w Sklepie umieszczone są przy danym towarze.

2. Wszystkie podawane na stronie Sklepu ceny:

 

1) wyrażone są w złotych polskich;
 

2) zawierają podatek VAT;
 

3) nie zawierają kosztów przesyłki.
 

3. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena towaru podana na oficjalnej stronie Sklepu w chwili składania zamówienia przez Klienta.

 

 

 

§ 3.
Modyfikacja składanych zamówień


1. Klient ma prawo dokonania zmian w złożonym zamówieniu do momentu przekazania towaru do wysłania. Po przekazaniu towaru do wysyłki, Klientowi, będącemu konsumentem, przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy na zasadach określonych w § 7 Regulaminu.

2. Modyfikacji zamówienia można dokonać przez kontakt z sklepem Arsenał, za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez e-mail: sklep@arsenal.pl

3. Dokonywane przez Klienta zmiany w złożonym zamówieniu dotyczyć mogą: ilości zamówionych towarów, adresu wysyłki, danych do faktury, rezygnacji z części lub całości złożonego zamówienia.

4. W przypadku, gdy Klient rezygnuje z części lub całości wcześniej opłaconego zamówienia, zwrot, należności odpowiadającej zapłaconej cenie towaru lub towarów, którego rezygnacja dotyczy, zostanie dokonany niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternaście) dni od dnia, w którym Sklep otrzymał daną rezygnację. Wpłacone przez Klienta kwota, o której mowa w zdaniu poprzednim,  zostanie zwrócona na rachunek bankowy, z którego została wykonana płatność.

 

 

 

§ 4.
Formy płatności

 

1. Zapłaty za zakupione w Sklepie towary Klient może dokonać:

 

1) osobiście, płacąc gotówką przedstawicielowi Poczty Polskiej, Kurierowi firmy przewozowej lub pracownikowi księgarni, w której nastąpił odbiór zamówienia w przypadku, gdy wybraną formą płatności jest „płatność przy odbiorze”

 

2) płatnością on-line, płacąc przelewem elektronicznym, bankowym bądź kartą kredytową. W tym przypadku realizacja złożonego przez Klienta zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania płatności,
 

2. Klient może podczas płatności skorzystać z kodu rabatowego otrzymanego od Sklepu. Kody rabatowe nie sumują się z rabatami na stronie www Sklepu i nie obniżają cen na przecenione produkty.

3. Wydawane przez Sklep kody rabatowe są objęte okresem ważności, w trakcie którego Klient ma możliwość skorzystać z oferowanego mu rabatu. Klient nie może łączyć poszczególnych kodów rabatowych z innymi promocjami, chyba że warunki regulaminu danej promocji stanowią inaczej.

 

 

§ 5.
Czas realizacji zamówienia

 

1. Czas, w jakim Sklep wyśle do Klienta zamówione towary,  nie jest równoznaczny z czasem jego dostarczenia za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy kurierskiej. Termin otrzymania przez Klienta przesyłki wynosi orientacyjnie czas dostępności towaru + przewidywany czas dostawy, i nie może przekraczać 30 dni od dnia złożenia zamówienia. Przez dostępność rozumieć należy czas potrzebny Sklepowi do przygotowania danego zamówienia i przekazania go do wysyłki

2. Wysyłka towarów o różnych terminach dostępności następuje po skompletowaniu całości zamówienia, czyli po upływie najdłuższego terminu dostępności dla zamówionych towarów. W przypadku złożenia zamówienia na towary, w których przynajmniej 1 (jeden) z nich ma termin dostępności dłuższy niż 7 (siedem) dni, Sklep zaoferuje Klientowi podział zamówienia, z którego Klient ma prawo skorzystać według własnego uznania. W przypadku towarów o różnych terminach dostępności, zawsze i możliwie najszybciej sklep informuje o tym fakcie klienta.

3. Towary objęte zamówieniem dostarczane są do Klienta na wskazany przez niego adres za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy kurierskiej, zgodnie z wybraną przez niego formą dostawy i płatności.

4. Termin otrzymania przez Klienta przesyłki uzależniony jest od czasu dostarczenia towarów przez wybranego przez Klienta przewoźnika i wynosi:

 

1) w Polsce:

 

a) Poczta Polska - Paczki zwykłe i pobraniowe

  • ekonomiczna: najpóźniej w trzecim dniu roboczym po dniu nadania + czas dostępności towaru
  • priorytetowa: w następnym dniu roboczym po dniu nadania + czas dostępności towaru

 

b) Firma kurierska - Paczki zwykłe i pobraniowe: 1 dzień roboczy + czas dostępności towaru

 

c) Odbiór osobisty: 1 dzień roboczy + czas dostępności towaru;

 

2) w krajach Unii Europejskiej: Poczta Polska (przesyłka ekonomiczna): 10 dni roboczych + czas dostępności towaru;
 

3) w krajach poza Unią Europejską: Poczta Polska (przesyłka priorytetowa): 7-14 dni roboczych + czas dostępności towaru;
 

4) w przypadku udostępnienia Plików: postawienie Plików do dyspozycji Klienta następuje wraz z zapłatą ceny poprzez udostępnienie Pliku Klientowi na jego Wirtualnej półce znajdującej się na koncie Klienta w Sklepie.
 

5. Koszt dostawy jest zależny od sposobu dostawy i formy płatności. Cennik zawierający koszty dostawy.

 

6. Zamówiony przez Klienta towar do momentu opłacenia zamówienia stanowi własność Sklepu.

 

 

 

§ 6.
Reklamacje

 

1. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sklepu są towarami oryginalnymi, posiadającymi gwarancję jakości producenta.

2. W przypadku, gdy dostarczony towar:

 

1) w chwili jego wydania jest niezgodny z umową – jeżeli nabywcą jest konsument,

 

2)  ma wady  lub ma uszkodzenia  mechaniczne powstałe w trakcie transportu – jeżeli nabywcą jest  dowolny Klient.
Klient ma prawo złożyć reklamację.
 

3. W przypadkach określonych w ust. 2  Klient ma prawo złożyć reklamację bezpośrednio w Sklepie.

4. Pierwszym etapem reklamacji jest kontakt z sklepem Arsenał za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@arsenal.pl. Następnie w celu skorzystania ze swoich uprawnień Klient zobowiązany jest do odesłania reklamowanego towaru i opisu przyczyn jego reklamacji. W celu zgłoszenia reklamacji Klient powinien skorzystać z formularza przygotowanego przez sklep. Pobierz formularz. Reklamowany towar wraz z uzupełnionym formularzem należy wysłać na adres:

Księgarnia Arsenał
Dąbrowskiego 7
60-838 Poznań
z dopiskiem: "reklamacja"


5. W przypadku, gdy Klient odeśle reklamowany towar Sklep zwróci mu koszt nadania takiej przesyłki na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu wyłącznie w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

6. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje są niepełne i wymagają uzupełnienia – przed rozpoznaniem reklamacji Sklep zwróci się do Klienta o uzupełnienie braków we wskazanym zakresie.

7. Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania przez Sklep reklamacji.

8. Gdy składana przez Klienta reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Sklep wymieni towar na nowy i odeśle go na własny koszt. W przypadku, gdy wymiana nie będzie możliwa, bądź też będzie pociągała dla Sklepu nadmierne koszty, Klient będzie miał prawo domagać się odpowiedniego obniżenia ceny bądź odstąpienia od umowy. W razie odstąpienia od umowy Sklep zwróci Klientowi pełną należność za zakupiony towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni roboczych od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

9. Klient nie jest uprawniony do odstąpienia od umowy, jeśli niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna.

10. Istnieje również możliwość zaoferowania przez Sklep innego towaru w zamian za towar reklamowany, w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, ale zgoda na jego wysłanie wymaga potwierdzenia przez Klienta przyjęcia takiej propozycji w drodze e-mailowej.

11. W sytuacji, gdy przedmiot reklamacji stanowią gry komputerowe oraz programy multimedialne, które posiadają klucz aktywacyjny, istnieje możliwość, w celu przyspieszenia procedury reklamacyjnej, zgłoszenia reklamacji bezpośrednio do producenta, który drogą elektroniczną wyśle Klientowi informację o przyczynach powstałej usterki. Uzyskaną w ten sposób informację o przyczynach powstałej usterki należy przesłać wraz z wadliwym towarem, zgodnie z ust. 4.

12. W przypadku zamówień odebranych i opłaconych w księgarni, reklamacji towaru należy dokonać w wybranej przez Klienta księgarni.

13. Uprawnienia do reklamacji przysługują w okresie 2 lat od daty zakupu. Podstawą reklamacji jest niezgodność towaru z umową, istniejąca już w chwili jego wydania.
 

 


 

§ 7.
Prawo odstąpienia od umowy

 

1. Klient ma możliwość rezygnacji ze złożonego zamówienia, jeżeli nie zostało ono jeszcze zrealizowane (towar nie został wysłany), kontaktując się z sklepem Arsenał przy pomocy poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@arsenal.pl. W przypadku wysłania  zamówienia, odstąpienie od umowy następuje na zasadach określonych w ust. 2-5.

2. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy, bez podania przyczyny, składając oświadczenie woli w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki.

3. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.

 

Oświadczenia o odstąpieniu od umowy powinno zawierać: datę, imię, nazwisko, informację o przedmiocie umowy oraz stwierdzenie, że Klient odstępuje od umowy ze sklepem internetowym arsenal.pl, jak również winno być podpisane.

Odstępując od umowy kupna Klient powinien skorzystać z formularza przygotowanego przez Sklep. Pobierz formularz. Zwracany towar wraz z uzupełnionym formularzem należy wysłać na adres:

Księgarnia Arsenał
Dąbrowskiego 7
60-838 Poznań
z dopiskiem: "odstąpienie od umowy"

4. Prawo do odstąpienia od umowy dotyczącej nagrań audialnych oraz wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych, tj. płyt CD, DVD, gier komputerowych i innych programów multimedialnych, nie przysługuje po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania (w tym foli).

5. Zwrot środków pieniężnych Klienta nastąpi na rachunek bankowy Klienta. W przypadku braku takiej informacji w przesłanym oświadczeniu pracownik sklepu Arsenał dokona zwrotu należności w sposób identyczny z dokonaną wpłatą. Jeśli ww. sposób nie będzie możliwy pracownik sklepu Arsenał skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia innego sposobu zwrotu środków pieniężnych.

6. W przypadku zamówień odebranych i opłaconych w księgarni, zwrotu towaru należy dokonać w wybranej przez Klienta księgarni.

 

 

 

§ 8.
Dane osobowe


1. Podawane przez Klienta dane (imię, nazwisko, adres, numer telefonu)  niezbędne do wysyłki zamówionych towarów umieszczane są w bazie Sklepu. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych w bazie Sklepu. Podanie danych oraz zgoda na ich przetwarzanie są konieczne do realizacji przez Sklep zamówienia.
Zarówno przechowywanie, jak i przetwarzanie przez Sklep danych odbywa się w celu realizacji umowy sprzedaży Klientowi towarów. Klient we własnym zakresie jest odpowiedzialny za prawdziwość podanych danych osobowych.

2. Podawane przez Klienta dane niezbędne do zrealizowania wysyłki zamówienia, tj. adres, imię, nazwisko, nazwa firmy, telefon, mogą zostać przekazane Poczcie Polskiej lub Firmie kurierskiej realizującym wysyłkę w imieniu Sklepu.

3. Klient, dokonując zakupu w Sklepie, wyraża zgodę na wysyłanie za pomocą poczty e-mail informacji dotyczących oferty sklepu, ofert specjalnych – promocji, przecen (tzw. newsletter) i kodów rabatowych.

4. W przypadku dokonywania przez Klienta płatności on-line za pośrednictwem Przelewy24 Klient upoważnia Sklep do przekazywania Przelewy24. jego danych osobowych niezbędnych do zrealizowania płatności przez  system Przelewy24.

5. Dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.

6. Klient ma pełne prawo wglądu do podanych przez siebie danych osobowych, ich modyfikacji oraz żądania ich usunięcia z bazy Sklepu.

 

 

 

§ 9.
Karta stałego klienta

 

1. Karta rabatowa jest kartą wydawaną przez:

Firma księgarska Arsenał Jakub Marciniak
ul. Stary Rynek 58
61-772 Poznań
Nip: 778-102-29-96
 

2. Otrzymuje ją klient, który udokumentuje pięciokrotne zakupy w placówkach Firmy Księgarskiej Arsenał (paragony z różnymi datami).
 

3. Karta stałego klienta upoważnia do zakupów z 10% rabatem.
 

4. Począwszy od dnia wydania karty naliczane będą punkty na podstawie zakupów, gdzie z 1 zł klient otrzymuje 1 punkt.
 

5. Każde 100 punktów odpowiada wartości 5 złotych.
 

6. Po zebraniu liczby punktów odpowiadającej wartości wybranej książki, klient ma możliwość jej nabycia w cenie 1 zł, bez względu na jej cenę detaliczną.
 

7. Zebrane punkty nie podlegają rozliczeniu przy zakupach. Promocje nie łączą się.
 

8. Zebrane punkty ulegają kasacji po upływie 3 miesięcy od daty ostatnich zakupów.
 

9. Firma Księgarska Arsenał nie ma innej możliwości informowania o zmianach w regulaminie jak tylko na terenie księgarni.
 

10. Karta rabatowa do momentu wprowadzenia kart imiennych jest kartą na okaziciela.

 

 

 

§ 10.
Postanowienia końcowe

 

1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 01.09.2014 r .
 

2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a przede wszystkim kodeksu cywilnego, jak również przepisy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
 

3. W celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług Sklep korzysta z informacji zapisywanych przez serwer lokalnie na komputerze Klienta w formie tzw. cookies. Informacje z plików cookies są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej ze stroną internetową Sklepu. Klient, poprzez zmianę ustawień przeglądarki internetowej, może w dowolnym momencie wyłączyć akceptację plików cookies lub wymagać od przeglądarki internetowej każdorazowej zgody na skorzystanie z zawartości pliku cookies. W przypadku nieakceptowania plików cookies korzystanie ze Sklepu może być utrudnione.
 

4. W przypadku zmiany Regulaminu, zamówienia złożone przed dniem wprowadzenia zmiany są realizowane na podstawie Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia zamówienia.

 

=
 

Szanowni Państwo, drodzy klienci.
Księgarnia Arsenał dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia poszanowania Państwa prywatności i ochrony informacji osobowych podczas dokonywania zakupów w ramach naszego sklepu.

Powyższy regulamin jest w trakcie systematycznej aktualizacji uwzględniając choćby wykaz klauzul niedozwolonych z UOKIK znajdujących się na .
Gdyby jednak któryś z zapisów regulaminu był nieczytelny, czy też zawierał błędy, lub co gorsza był niezgodny z prawem będziemy wdzięczni za informację o tym fakcie. Najszybciej jak to możliwe dokonamy koniecznych zmian.

Wszelkie Państwa pytania, uwagi, sugestie można przesyłać na adres sklep@arsenal.pl

 

Zespół Arsenał

mail: sklep@arsenal.pl
Tel: 695 057 525
skype: arsenalsklep
gg:10782411

Kalendarium

24 VIII 1943 zmarła Simone Weil Znajomy z czasów hiszpańskiej wojny 1938 roku zapamiętał ją, jako „zwykle ciemno ubraną, bez żadnej troski o modę. Rzadko zabierającą głos. Siedzącą i słuchającą. Palącą jak komin”. Czesław Miłosz we wstępie do przetłumaczonego przez si
więcej...

Polecane