Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Koszystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.
Zamknij
GG Nasze Allegro
Logowanie Rejestracja
Schowek Koszyk

Reklamacje

1. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sklepu są towarami oryginalnymi, posiadającymi gwarancję jakości producenta.

2. W przypadku, gdy dostarczony towar:

 

1) w chwili jego wydania jest niezgodny z umową – jeżeli nabywcą jest konsument,

 

2)  ma wady  lub ma uszkodzenia  mechaniczne powstałe w trakcie transportu – jeżeli nabywcą jest  dowolny Klient.
Klient ma prawo złożyć reklamację.
 

3. W przypadkach określonych w ust. 2  Klient ma prawo złożyć reklamację bezpośrednio w Sklepie.

4. Pierwszym etapem reklamacji jest kontakt z sklepem Arsenał za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@arsenal.pl. Następnie w celu skorzystania ze swoich uprawnień Klient zobowiązany jest do odesłania reklamowanego towaru i opisu przyczyn jego reklamacji. W celu zgłoszenia reklamacji Klient powinien skorzystać z formularza przygotowanego przez sklep. Pobierz formularz. Reklamowany towar wraz z uzupełnionym formularzem należy wysłać na adres:

Księgarnia Arsenał
Dąbrowskiego 7
60-838 Poznań
z dopiskiem: "reklamacja"


5. W przypadku, gdy Klient odeśle reklamowany towar Sklep zwróci mu koszt nadania takiej przesyłki na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu wyłącznie w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

6. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje są niepełne i wymagają uzupełnienia – przed rozpoznaniem reklamacji Sklep zwróci się do Klienta o uzupełnienie braków we wskazanym zakresie.

7. Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania przez Sklep reklamacji.

8. Gdy składana przez Klienta reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Sklep wymieni towar na nowy i odeśle go na własny koszt. W przypadku, gdy wymiana nie będzie możliwa, bądź też będzie pociągała dla Sklepu nadmierne koszty, Klient będzie miał prawo domagać się odpowiedniego obniżenia ceny bądź odstąpienia od umowy. W razie odstąpienia od umowy Sklep zwróci Klientowi pełną należność za zakupiony towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni roboczych od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

9. Klient nie jest uprawniony do odstąpienia od umowy, jeśli niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna.

10. Istnieje również możliwość zaoferowania przez Sklep innego towaru w zamian za towar reklamowany, w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, ale zgoda na jego wysłanie wymaga potwierdzenia przez Klienta przyjęcia takiej propozycji w drodze e-mailowej.

11. W sytuacji, gdy przedmiot reklamacji stanowią gry komputerowe oraz programy multimedialne, które posiadają klucz aktywacyjny, istnieje możliwość, w celu przyspieszenia procedury reklamacyjnej, zgłoszenia reklamacji bezpośrednio do producenta, który drogą elektroniczną wyśle Klientowi informację o przyczynach powstałej usterki. Uzyskaną w ten sposób informację o przyczynach powstałej usterki należy przesłać wraz z wadliwym towarem, zgodnie z ust. 4.

12. W przypadku zamówień odebranych i opłaconych w księgarni, reklamacji towaru należy dokonać w wybranej przez Klienta księgarni.

13. Uprawnienia do reklamacji przysługują w okresie 2 lat od daty zakupu. Podstawą reklamacji jest niezgodność towaru z umową, istniejąca już w chwili jego wydania.
 

Kalendarium

19 X 1984 zmarł Henri Michaux Henri Michaux - francuski pisarz, poeta i malarz pochodzenia belgijskiego. Szczególnie znany z oryginalnej osobowości oraz niepowtarzalnego stylu. Związany z surrealistami, choć nigdy formalnie nie należał do tego ruchu, to przez André Breto
więcej...

Polecane