1. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sklepu są towarami oryginalnymi, posiadającymi gwarancję jakości producenta.
2. W przypadku, gdy dostarczony towar:
1) w chwili jego wydania jest niezgodny z umową – jeżeli nabywcą jest konsument,
2) ma wady lub ma uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie transportu – jeżeli nabywcą jest dowolny Klient.
Klient ma prawo złożyć reklamację.
3. W przypadkach określonych w ust. 2 Klient ma prawo złożyć reklamację bezpośrednio w Sklepie.
4. Pierwszym etapem reklamacji jest kontakt z sklepem Arsenał za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@arsenal.pl. Następnie w celu skorzystania ze swoich uprawnień Klient zobowiązany jest do odesłania reklamowanego towaru i opisu przyczyn jego reklamacji. W celu zgłoszenia reklamacji Klient powinien skorzystać z formularza przygotowanego przez sklep. Pobierz formularz. Reklamowany towar wraz z uzupełnionym formularzem należy wysłać na adres:
Księgarnia Arsenał
Stary Rynek 58
61-772 Poznań
z dopiskiem: "reklamacja"
5. W przypadku, gdy Klient odeśle reklamowany towar Sklep zwróci mu koszt nadania takiej przesyłki na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu wyłącznie w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
6. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje są niepełne i wymagają uzupełnienia – przed rozpoznaniem reklamacji Sklep zwróci się do Klienta o uzupełnienie braków we wskazanym zakresie.
7. Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania przez Sklep reklamacji.
8. Gdy składana przez Klienta reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Sklep wymieni towar na nowy i odeśle go na własny koszt. W przypadku, gdy wymiana nie będzie możliwa, bądź też będzie pociągała dla Sklepu nadmierne koszty, Klient będzie miał prawo domagać się odpowiedniego obniżenia ceny bądź odstąpienia od umowy. W razie odstąpienia od umowy Sklep zwróci Klientowi pełną należność za zakupiony towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni roboczych od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
9. Klient nie jest uprawniony do odstąpienia od umowy, jeśli niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna.
10. Istnieje również możliwość zaoferowania przez Sklep innego towaru w zamian za towar reklamowany, w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, ale zgoda na jego wysłanie wymaga potwierdzenia przez Klienta przyjęcia takiej propozycji w drodze e-mailowej.
11. W sytuacji, gdy przedmiot reklamacji stanowią gry komputerowe oraz programy multimedialne, które posiadają klucz aktywacyjny, istnieje możliwość, w celu przyspieszenia procedury reklamacyjnej, zgłoszenia reklamacji bezpośrednio do producenta, który drogą elektroniczną wyśle Klientowi informację o przyczynach powstałej usterki. Uzyskaną w ten sposób informację o przyczynach powstałej usterki należy przesłać wraz z wadliwym towarem, zgodnie z ust. 4.
12. W przypadku zamówień odebranych i opłaconych w księgarni, reklamacji towaru należy dokonać w wybranej przez Klienta księgarni.
13. Uprawnienia do reklamacji przysługują w okresie 2 lat od daty zakupu. Podstawą reklamacji jest niezgodność towaru z umową, istniejąca już w chwili jego wydania.
Konto klienta
Pomoc
Firma
Copyright by Arsenał 2022
code by Software house Cogitech