21 XI 1694 urodził się Wolter
Kiedyś słowami „ty wolterianinie” można było kogoś dotknąć, lub zwrócić uwagę na jego więcej niż sceptyczny stosunek do poglądów w skrócie nazywanych optymistycznymi i jego atencję do poglądów, które dziś zwy...
czytaj więcej
Czyżbyśmy mieli do czynienia z kolejnym skandalem na rynku książki? Amerykańska firma zajmująca się doradztwem marketingowym oferuje swoim klientom, którzy są autorami książek, pierwsze miejsca na listach bestsellerów. Jest tylko jeden warunek. Trzeba mieć wystarczającą ilość gotówki.
Jeszcze nie ucichły echa wokół afery, jaka wybuchła po opublikowaniu przez dziennik „The New York Times” materiałów o procederze kupowania recenzji przez pisarzy, a na łamach zachodniej prasy znowu pisze się o nieetycznych praktykach stosowanych na rynku książki. Jak wynika z dochodzenia przeprowadzonego przez dziennikarzy „The Wall Street Journal”, firmie ResultSource wystarczy 70 tysięcy dolarów, aby doprowadzić autora na szczyt listy bestsellerów „The Wall Street Journal” i około 200 tysięcy – aby książka wspięła się na szczyt prestiżowej listy „The New York Timesa”. W obu przypadkach trzeba jednak uwzględnić jeszcze prowizję dla firmy, wycenioną na kilkanaście do kilkudziesięciu tysięcy dolarów.
czytaj dalej
źródło: http://booklips.pl
Konto klienta
Pomoc
Firma
Copyright by Arsenał 2022
code by Software house Cogitech
Komentarze